سخنرانی تیم کوک در دانشگاه جرج واشنگتن

۱۵ دیدگاه برچسب ها : , , , , , ,

نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود.

اپل‌واچ بعدی با Face Time همراه است

۳ دیدگاه برچسب ها : , , , ,

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

پتنت جدید اپل، نویدهنده‌ی حذف نوارهای پلاستیکی پشت آیفون

۱ دیدگاه برچسب ها : , , , , , ,

حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیستری را برای طراحان رایانه ای و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

فروش ۱۰۰۰ روبات Pepper در عرض یک دقیقه

۰ دیدگاه

ژاپنی‌ها عاشق روبات هستند و فروش اخیر روبات Pepper متعلق به شرکت «سافت‌بانک» (Softbank) نیز دلیل متقن دیگری بر این مدعاست. این شرکت مشهور ژاپنی اعلام کرده که موفق شده در اولین مرحله از فروش روبات مشهورش، هزار دستگاه از آن‌ها را طی یک دقیقه به فروش برساند.

تصویری منتسب به Mi Band 2 از رفع یکی از مشکلات بزرگ آن خبر می‌دهد

۰ دیدگاه

چند روز قبل یکی از سخنگویان شیائومی اعلام کرد که این شرکت تاکنون ۶ میلیون اسمارت‌بند Mi Band صادر کرده است. این دستگاه پوشیدنی تنها ۱۲ دلار قیمت دارد و یکی از دلایل مهم ثبت چنین رکوردی نیز همین قیمت پایین آن است.

سیستم نقد و بررسی وبسایت آمازون دگرگون خواهد شد

۰ دیدگاه

به گفته CNet سیستم جدید اهمیت بیشتری برای نقد و بررسی‌های جدید مشتریان تاییدشده (Verified) آمازون و همچنین مشتریانی که در گذشته رأی مثبت بیشتری در نقد و بررسی‌های خود از سوی دیگر کاربران دریافت کرده‌اند، قایل خواهد شد.